“Gran èxit” de la campanya promocional d’Aigües Minerals de Castelló promoguda per la Diputació


______________________
comarquesnord.cat, Castelló
dilluns, 25 de gener de 2010

La diputada de Comunicació, Esther Pallardó, ha presentat aquest dilluns el balanç de la campanya promocional d’Aigües Minerals de Castelló, impulsada per la Diputació. Al costat dels alcaldes de Catí, Azúebar, Benassal i Esther Castellà, responsable de l’empresa adjudicatària de la campanya, la diputada provincial ha destacat el “rotund èxit d’aquesta iniciativa”. Des que s’iniciara el passat 15 de setembre, més de 600 comerços i 4.000 consumidors han estat els participants en la promoció que enguany sorteja sous de 500 euros mensuals.

S’ha aconseguit dinamitzar la venda de les Aigües Minerals de Castelló participants: Aigua de Almedijar (Almedijar), Aigües d’Assuévar (Assuévar), Aigua de Benassal (Benassal), Aigua de Begís (Begís), Aigua de Chóvar (Chóvar), L’Avellá (Catí) i Aigua de Orotana (Artana). Els comerços d’alimentació de la província també han manifestat la seua satisfacció per la promoció que ha aconseguit activar el seu punt de venda, il·lusionar als seus clients i impulsar la demanda d’aigües de Castelló. Per part del consumidor, l’acollida positiva es veu reflectida en els més de 2.000 cupons de resposta rebuts, que en un mes de promoció ja han superat la participació de l’any 2008.

L’interès per la campanya d’Aigües Minerals de Castelló s’ha vist també reflectit en el tràfic generat en la web  aguasmineralesdecastellon.com des d’on el consumidor pot informar-se sobre la campanya i descarregar-se el cupó de participació. Es tracta d’una web senzilla, que segueix la línia creativa de la campanya, perquè els usuaris puguen navegar i accedir a tota la informació de manera àgil i ràpida. La web està dirigida tant per als consumidors com per als detallistas del menut comerç. A més de les qualitats i beneficis de les aigües minerals de Castelló els usuaris, també podran descarregar-se el cupó de participació i les bases del sorteig de la promoció.

250 milions de litres d’aigua
Les vuit marques d’aigües minerals amb les quals conta la província de Castelló embotellen cada any més de 250 milions de litres d’aigua. No obstant això emmalalteix encara d’un “handicap” que ho situa en clar desavantatge respecte a altres marques foranes: la seua escassa presència en l’hostaleria provincial. Una assignatura pendent va dur a la Diputació Provincial en 2006 a impulsar la marca Aigües Minerals de Castelló i que va tenir continuïtat amb el llançament en 2008 d’una campanya promocional dirigida, precisament, a introduir la marca paraigua Aigües de Castelló en el sector hostelero provincial.

La diputada de Comunicació i responsable de l’engegada d’aquesta campanya, Esther Pallardó, ha assenyalat que “sovint l’estratègia comercial de les grans multinacionals d’aigües minerals és molt agressiva i les signatures provincials no poden competir amb això. No obstant això, podem fer molt més per fomentar el nostre i predicar amb l’exemple en el consum d’aigua. Volem que el sector hosteler prioritze l’aigua embotellada castellonenca davant la d’altres deus la qualitat de les quals no té per quines ser superior”.

Més informació: