Morella renova la “Q” de qualitat a l’obtenir una nota de 8 per l’Oficina de Turisme



______________________
comarquesnord.cat, Morella
dijous, 13 de maig de 2010

L’Oficina de Turisme de Morella ha tornat a obtindre la “Q” de qualitat. Aquesta marca que entrega l’Institut per a la Qualitat Turística Espanyola, reconeix que la prestació de serveis és garantia de qualitat, seguretat i professionalitat. La valoració ha millorat unes décimes respecte a l’auditoria de l’any anterior i es situa en 806 punts, sobre 1000.

La regidora de promoció econòmica, Sandra García, afirma que “este distintiu premia el treball i esforç municipal en matèria turística”. A més, la regidora explica que “un dels nostres principals objectius és que Morella es reconega com un destí de qualitat i, esta marca és molt important”.

En la província de Castelló, únicament es troben set Oficines d’Informació Turística amb este distintiu. Aquestes són les de Benicàssim, Peníscola, Alcossebre, Xilxes, Orpesa, Vinaròs i Morella. És a dir, l’Oficina d’Informació Turística de Morella continua sent l’única que posseïx aquesta marca de qualitat en l’interior castellonenc.

La puntuació obtinguda per la localitat dels Ports en l’auditoria d’aquesta setmana és la més alta que ha rebut fins ara. La nota supera en unes décimes a la valoració obtinguda en els anys anteriors, ja que en 2009 es va obtindre 777 punts i en 2008, 743. En l’informe, es reflectixen puntuacions notables en els quatre apartats d’estudi de l’Oficina de Turisme: infraestructures, direcció, acollida i aprovisionament i màrqueting. La regidora creu que “hem de continuar treballant i millorant cada dia, amb el suport mutu del sector públic i privat, superant la competència d’altres destinacions turístiques”. A més, afigix que “esta auditoria demostra que continuem millorant, però no ens podem quedar ahí i, hem de seguir autoexigint-nos”.

Cal recordar que fa poc més de dos anys, es van escometre reformes en l’Oficina de Turisme per a poder aconseguir la “Q” de qualitat. En elles, es va canviar el mostrador, la disposició de lloc, es va fer accessible per mitjà d’una rampa, es va millorar la decoració, es va pintar i es va fer un nou magatzem. Aquest fet va ser important per a poder obtindre este distintiu, que ja s’ha renovat en dues ocasions.