Morella intenta coordinar les àrees municipals per a donar un millor servei turístic


20100502_reunioajuntamentmorella_450x301
______________________
comarquesnord.cat, Morella
dimarts, 2 de juny de 2010

Morella continua sumant esforços per a intentar elaborar accions més eficaces. En aquest cas els va arribar el torn als reponsables de les àrees de cultura, comunicació, tècniques de turisme, de les empreses municipals CISE i Iniciatives Turístiques, pàrquing, policia local, tres regidors i l’alcalde de la localitat, Ximo Puig. L’objectiu era coordinar al màxim les àrees de treball per a oferir una millor imatge al visitant.

La regidora de promoció econòmica, Sandra García, explica que “el turisme és un factor clau per a nosaltres i és necessari coordinar al màxim els nostres esforços”. Per això, afegix que “l’objectiu de la reunió de coordinació era orientar tots els nostres serveis i àrees, perquè el turisme com a activitat econòmica ens engloba a tots; des del que està en el pàrquing, al què atén a l’oficina de turisme o el que dissenya una campanya promocional”. García opina que “el turista és el protagonista d’un viatge i els intagibles que s’oferixen són fonamentals en la difusió que un turista fa de Morella. La idea amb què se’n va un turista és la imatge que se li queda del servei que tots prestem: si a un visitant se li tracta malament des d’una àrea, per molt bé que ho facen les altres, la imatge del municipi és distorsionada. Així, estes reunions servixen precisament per a millorar la nostra coordinació en l’atenció de visitants i que la nostra imatge siga de qualitat”.

Respecte a la situació turística per la que travessa el municipi, García afirma que “és bona perquè, a pesar de la crisi hem mantingut els visitants en 2009 i, després d’un dur hivern, hem obtingut uns resultats molt positius en Setmana Santa. No obstant això, podem i hem de millorar la interdepartamentalitat i la nostra coordinació interna, el que ha de comportar un augment de la qualitat del destí”. A més, la regidora també manifesta que “el turisme és un sector en què cada dia és més difícil atraure visitants i, per este motiu, hem de ser encara més competitius”

La reunió també va servir perquè els treballadors municipals enumeraren els problemes que detecten o qüestions en què es pot millorar.