El tram del Port de Querol de la N-232 estarà format per túnels i viaductes



comarquesnord.cat, Morella
dijous, 23 de setembre de 2010

Segons especifica el projecte, la millor opció presentada per tal de solucionar el impacte ambiental és aprofitar el corredor ja existent de la N-232, d’aquesta forma ja es sap al cent per cent por on anirà la carretera.

El nou traçat de la nacional 232 transcorrerà en línia recta, d’aquesta forma les denominades “curves de Vallivana” desapareixeran; això s’aconseguirà amb viaductes i falsos túnels. Després de la millora, es preveu que la velocitat que es podrà agafar durant aquest tram serà de 80-100 quilòmetres hora.

En quant a les construccions més importants que es duran a terme hi ha que destacar un fals túnel abans d’arribar al Pont de la bota i vuit viaductes que sumen un total de 1,4 quilòmetres. Aquestos van ubicats durant el tram que ocupen les denominades “curves de Vallivana”. També, la construcció d’un tunel de 200 metres de longitud al Port de Querol amb unes dimensions de 10 metres d’altura i 16 d’amplada; durant la pujada a aquest port de muntanya la carretera està projectada a través de tres carrils, un per a cada sentit i el tercer per a vehicles de velocitat lenta.

Segons ha informat el regidor d’obres, Rhamsés Ripollés, és important que els propietaris de les explotacions que estan al voltant de la carretera passen a veure el projecte per tal de informar-los de com es solucionaran els accessos als seus terrenys, i verificar que és la millor opció.

Tota la informació a més de poder-la consultar a les oficines municipals també es podrà trobar a mode de resum en la pàgina web de Morella.


La N-232 a morella.net

Més informació: |

1 comentari

  1. Menys xarrameca i tirar coets. Portem una fotracà d´anys en la carretera del port i així es continuarà .Ho sé jo , ho sabeu vosaltres i ho saben tots.