Javier Callizo: “Si hi ha un veritable destí turístic, aquest és el Matarranya”


Etiquetes:



comarquesnord.cat, Matarranya
» dimarts, 5 d’abril de 2011

Lo viceconseller de turisme del Govern d’Aragó, Javier Callizo, va ser el representant autonòmic encarregat de presidir l’acte d’entrega de les distincions SICTED 2011 de les empreses de la comarca del Matarranya, que enguany a distingit un total de 37 establiments turístics dels nostres pobles. L’acte es va celebrar a la seu de la Comarca a Valderrobres, i aprofitant l’ocasió, Ràdio Matarranya va entrevistar al viceconseller de turisme.

En concret, Callizo va subratllar que estes distincions “tenen una importància immediata, perquè supose el reconeixement a un treball ben fet, i un reconeixement a mig i llarg termini perquè això contribueix a reforçar la marca turística del Matarranya”. A més, lo viceconseller va defensar que “estic absolutament convençut que una de les marques més visibles que ara té l’oferta turística aragonesa és la marca Matarranya”.

A més, lo viceconseller va afegir que “al final, los turistes no perceben realitats administratives, sinó comercials i turístiques”. I en este sentit, “lo Matarranya és sinònim de patrimoni monumental amb uns cascs històrics esplèndids, ben conservats, posats en valor. Am un patrimoni ambiental formidable, com ara el Parrissal de Beseit, que és un dels llocs més interessats des del punt de vista biogeogràfic d’Europa. Amb un paisatge que res han d’envejar a la Provença o la Toscana”.

A la vegada, Javier Callizo va destacar que les distincions SICTED “són una afirmació de la cultura de la qualitat i de la necessitat de convertir-ho en un actiu per a l’immediat futur. Estic molt orgullós del treball que fa la comarca del Matarranya. I crec que tots los aragonesos hi estan. Si hi ha un veritable destí turístic, este és lo Matarranya. I esta és l’aposta de gent del sector i de també dels comerços, hostaleries, oficines de turisme”.

Finalment, lo viceconseller de turisme del Govern d’Aragó va concretar que tots los veïns de la comarca “han materialitzat que han de ser prescriptors de l’oferta i la marca turística Matarranya. Tot lo món sap tot de tots, i els habitants del Matarranya són com una guia turística. I quan això passe, estem davant d’un destí turístic plenament consolidat i una marca guanyadora. I lo que avui (dimarts, 5 d’abril) hem fet és reconèixer modestament l’esforç d’estos empresaris”.

Més informació: