Morella es forma per a gestionar la qualitat en el destí turístic


comarquesnord.cat, Morella
» dimecres, 29 de juny de 2011

La gestora del sistema SICTED de Morella continua amb la formació a Barcelona per a poder assessorar a tots els establiments i serveiis adherits a esta prestigiosa xarxa de qualitat. El SICTED perseguix un nivell de qualitat homogeni en els serveis oferits al turista dins d’un mateix destí. Una vegada que els empresaris turístics s’adherixen a la xarxa, són assessorats per la gestora per a poder aconseguir els seus certificats de qualitat.

Morella és un dels pocs destins de qualitat de la Comunitat Valenciana que formen part d’esta xarxa impulsada per Turespanya i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies i l’únic que compta amb empreses adherides. Cal assenyalar que esta xarxa compta amb prop de 4000 empreses distinguides en tot el país i més d’un centenar de destins. Ara, l’objectiu és que “els establiments s’adherisquen, que aconseguisquen els seus certificats i, així, poder formar una extensa xarxa que treballe en favor de la qualitat”, afirma la regidora de turisme María Rallo. A més, afegeix que “la qualitat ha de ser el nostre horitzó i per a això hem de treballar seguint les pautes que marca el Pla Estratègic de Turisme”.

El curs que està realitzant la gestora del sistema complementa de forma pràctica la formació rebuda des de fa mesos. Per mitjà d’ell, s’exposa a casos pràctics i a situacions reals en què s’aborden els distints problemes que es poden plantejar a l’hora d’assessorar a les empreses per a aconseguir i mantindre les seues certificacions.

» Patronat Municipal de Turisme
D’altra banda, avui té lloc una nova reunió del Patronat Municipal de Turisme. En ell, els principals punts que figuren en l’orde del dia són la presentació de nous membres i regidors, la campanya de comerç d’estiu, les activitats programades per a l’estiu, la promoció i conclusions de distintes reunions de l’Anunci i la preparació de la Fira de Morella.

Més informació: | |