Delegalia, empresa d’assesorament virtual de viatges

1 comentari
Etiquetes:


comarquesnord.cat, Morella
» dilluns, 5 de desembre de 2011

Es tracta d’una empresa d’assesorament virtual de viatges, basada en el portal web del Patronat de Turisme de Castelló. Un projecte mitjançant el qual es facilitaran els tràmits a l’hora de planificar un viatge per la província. Cada vegada els visitants planifiquen les seues escapades amb menys temps i la gran majoria ho fa a última hora. A través del portal “Delegalia” el futur visitant accedirà a una base de dades creada per altres visitants que li recomanaran destins, emplaçaments, gastronomia i altres aspectes.

La part més innovadora d’este projecte es que els beneficiaris seran tant els futurs visitants, als quals se’ls facilitarà el treball, com els propis empresaris, que podran planificar les seues accions de màrqueting en funció dels comentaris dels propis visitants i de la seua demanda en uns o altres serveis.

Este projecte s’assimilaria molt al que coneixem per xarxa social. Com a futurs visitants de la província de Castelló, accediriem a Delegalia i contrastariem les opinions deixades per anteriors visitants, que ens oferirien recomanacions en primera persona. Testimonis fidels a través dels quals nosaltres dissenyariem una o un altra ruta a seguir.

Cada vegada planifiquem més els nostres viatges mitjançant Internet, en detriment de les agències de viatges físiques. La falta de temps és un dels principals causants d’este fet.

Els empresaris turístics de Morella s’han interessat per esta proposta, a la qual decidiran accedir o no.

Més informació:

1 comentari

  1. DELEGALIA – SERVICIOS DE EXTERNALIZACIÓN EMPRESARIAL (www.delegalia.com): Será en la web del Patronato Provincial de Turismo de Castellón (www.turismodecastellon.com), donde al potencial turista se le irán ofertando todas las opciones/experiencias que tiene disponibles en la zona, de forma georeferenciada, con lo que se aumentará la satisfacción del cliente (y, por supuesto, la de los ofertantes de bienes y servicios, que venderán más), aplicando un menor tiempo en el diseño de su estancia y obteniendo un planning, ya sea en formato imprimible, ya sea en formato integrable en dispositivos móviles dotados de gps, como casi todos ya llevamos. Para el sector es básico, sobre todo porque para descargar ese archivo, el turista tendrá que facilitar el correo electrónico, habiendo definido su propio perfil en cuanto a preferencias en precios, experiencias, etc… y pasando a formar parte de una base de datos (CRM – marketing relacional), con lo que los porveedores de la provincia podrán ser mucho más certeros en la emisión de ofertas y, sobre todo, en el diseño y comercialización de paquetes compuestos de distintas experiencias, enviados única y exclusivamente a los potenciales clientes con ese perfil, con mayores garantías de éxito comercial y sin aburrir al resto.

    Gracias por la cobertura de la presentación. Os rogamos nos hagáis saber cuando colgueis los videos o nos faciliteis acceso a los mismos, en caso de que no vayais a colgarlos. Gracias de nuevo.

    Saludos.