Carles Jovaní rep 3000 euros per un dels Premis Universitaris al Rendiment Acadèmic



comarquesnord.cat, València
» dimarts, 28 de febrer de 2012

El jove forcallà, Carles Jovaní Gil, acaba de rebre un dels Premis Universitaris al Rendiment Acadèmic, que es lliuraven la passada setmana en un acte presidit pel cap de la Generalitat, Alberto Fabra.

Jovaní s’ha llicenciat en Geografia amb unes qualificacions brillants. De fet han estat les més destacades de la Universitat de València, al obtenir matrícula en 30 assignatures. El Premi estava dotat amb un diploma i un xec de 3.000 euros.

A aquest brillant estudiant no li venen de nou els premis pel seu treball. De fet ja va estar distingit pel seu projecte ‘Grau d’Eficiència o ineficiència del proces de descentralització política en Espanya’ amb una beca de la Fundació Cañada Blanch. En aquest projecte el jove aprofundia en camps com el funcionamient d’ institucions, processos, estratègia i habilitats relacionades amb la creació o adopció de polítiques, segons explicava en la seva memòria.

En el seu temps com a universitàri Jovaní ha gaudit, per altra banda, de diferents beques d’investigació i de col·laboració que l’han portat a diferents indrets del mon. Ha estat al seminari de joves investigadors del CSIC, ha participat en el Intercultural University Forum a Marroc, en la Assemblea de la Unió Europea de Geociències a Viena, compartint estudis a Nova York, i d’altres possibilitats que li ha donat el seu bon treball acadèmic.

Carles Jovaní es mostra satisfet, encara que afirma que no és res de l’altre mon. En qualsevol cas si que, basant-se en la seva experiència, recomana als joves que prompte tindran que triar cap a on volen decantar-se en la seva vida professional, que estudien allò que els apassione, sense pensar si tindrà més o menys sortides després en la vida professional.

I és que ell va començar fent Medicina, va realitzar el primer curs, i encara que va traure una bona nota, 8’5, no el va deixar satisfet, per això va abandonar el seu primer impuls per formar-se en allò que de veritat li agrada.

Més informació: | | |