La Diputació promociona la província als cines de València amb Morella i la Reina Ester

comarquesnord.cat . València . diumenge, 1 d'abril de 2012 .
Etiquetes: , , ,

El Patronat Provincial de Turisme ha presentat aquesta setmana la campanya de promoció de l’interior provincial dirigida al turisme de proximitat, especialment als procedents de la província de València. Un espot que es projectarà en 25 sales de cinema de la capital del Túria, una doble tanca publicitària al costat de les estacions de l’AVE i Rodalies, a més de publicitat en 30 marquesines d’autobusos a Valènciacapital, completaran aquesta campanya que s’iniciarà en els mesos d’abril i maig. “Un turisme que es troba a menys d’una hora dels municipis, que busca una escapada, i que representen més del 60% dels turistes que vénen al nostre interior”.

Actualment, la Comunitat Valenciana compta amb més de 10.000 places d’allotjament rural i més d’1.000 establiments, sisena comunitat autònoma espanyola amb major oferta en turisme d’interior. La província de Castelló lidera aquest apartat, amb aproximadament un 15 % del total, un percentatge que representa, 750.000 pernoctaciones en habitatges de turisme rural, campaments i hotels d’interior.

El diputat de Turisme d’Interior, José Pons, el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, i la gerent del Patronat Provincial de Turisme, Virginia Ochoa, han estat els encarregats de presentar “la primera campanya de promoció específica del producte d’interior, que incideix en el ventall de possibilitats dels nostres municipis des del senderisme al turisme de salut i les rutes de castells. Aquest campanya reforça l’aposta del president provincial per l’interior de la nostra província, també en matèria turística, perquè som conscients del que ens juguem i que ens dirigim a un sector de públic al que va destinat la campanya és molt important”.

El diputat de Turisme d’Interior, José Pons, ha destacat que “les línies estratègiques per a la potenciació del turisme d’interior, aniran dirigides al desenvolupament d’aplicacions tecnològiques per promocionar l’oferta turística on-line i diferents accions que intentaran captar al turista establert en la costa de Castelló perquè realitzi excursions a l’interior de la província i fins i tot que trie els nostres municipis d’interior com a següent destinació”.

. Vídeo . Morella, present a la campanya de la Diputació de Castelló als cines de València

Més informació: | | |