Porcells virtuals en la Gimcana 2.0 del Matarranya que albergà Saragossa

comarquesnord.cat . Saragossa . diumenge, 29 d'abril de 2012 .
Etiquetes:

El passat 29 d’abril la Comarca del Matarranya va realitzar una jornada de promoció turística a Saragossa en la qual es van donar a conèixer els productes típics, la cultura i el paisatge del territori a tots els visitants que es van acostar fins a la Plaça San Francisco de la capital aragonesa. A més, també es va realitzar una innovadora Gimcana 2.0 en què van participar 28 grups dels que els 9 primers a completar les proves van aconseguir diferents premis vinculats en lo Matarranya.

La jornada, que va comptar amb la col·laboració dels empresaris matarranyencs, va ser tot un èxit i segons l’entitat comarcal van ser unes 3.000 persones les que van participar als diferents actes. En este sentit, cal destacar que a alguns dels empresaris que exposaven los seus productes se’ls van esgotar les existències. A més de la Gimcana i la instal·lació dels expositors les persones que es van acostar fins a la Plaça San Francisco van gaudir de l’actuació del grup Aires del Matarranya, d’un tast de vi matarranyenc i d’una degustació de pernil. Tot això tenia el principal objectiu de donar a conèixer la Comarca del Matarranya a Saragossa.

“Lo principal objectiu és que coneixquen lo Matarranya com es coneix a Barcelona o València, perquè a Saragossa encara és relativament desconegut com a destinació turística”, va afirmar Javier Moragrega, president de l’Associació d’Empresaris del Matarranya. En la mateixa línia, Francisco Esteve, president de la Comarca del Matarranya, va manifestar que “esta iniciativa, com altres que s’han realitzat en los últims anys, ajuden a donar a conèixer el Matarranya”.

Més informació: