Dimecres es presenta booking.com

comarquesnord.cat . Castelló . dimarts, 22 de maig de 2012 .
Etiquetes: , ,

El Patronat de Turisme de Castelló ha promogut un Workshops en el qual el diputat delegat de l’àrea de Turisme, Andrés Martínez, ha apropat interessos empresarials entre booking.com i petits empresaris hosteleros de la província, amb l’objectiu de millorar la distribució a la xarxa de l’oferta hostelera provincial.

Booking.com és el la actualitat el líder mundial en reserves hoteleres, amb 30 milions de visitants únics al mes, disponible en 41 idiomes, amb una oferta de més de 215.469 hotels de 167 països i que dóna treball a més 4.000 persones. Compten amb 255 empreses turístiques de la província de Castelló, que ja són visibles i es comercialitzen a través d’aquest portal.

Martínez ha destacat que “som conscients de la importància que té la xarxa com a canal de comercialització turística. Per aquesta raó apostem amb fermesa des del Patronat de Turisme per que tots els empresaris turístics tinguin la major difusió possible i aconseguir multiplicar així les oportunitats de generar activitat a la província.”

La Diputació porta treballant dos anys en la promoció i comercialització turística de la província a través d’Internet amb una pàgina Web del Patronat de Turisme, a més de la generació de canals propis en diferents xarxes socials com Facebook, Twitter, Youtube i Flickr.

“Tant institucions com a empreses hem d’estar molt presents a la xarxa, per això al llarg d’aquest any realitzarem més accions en aquesta línia de treball” ha matisat el diputat de Turisme.

L’estratègia del Patronat a la xarxa de xarxes per aquest 2012 és passar de la promoció a la comercialització. En primer lloc, realitzant campanyes de co-màrqueting on-line institucionals amb els principals touroperadores i agències de viatges en xarxa, amb l’objecte que les empreses turístiques que tinguin signats contractes amb elles siguin més visibles als seus portals. En aquest aspecte, s’han signat per 2012 campanyes amb portals com rumbo.com, logitravel.com, muchoviaje.com i renfe.es.

En segon lloc, amb viatges de familiarització programats per a bloggers de turisme que després com lideris d’opinió a la xarxa, marquen tendències de consum turístic, penjant en els seus blogs fotos i comentaris sobre la nostra província, posicionant així la marca Castelló Mediterrani en Internet.

La ronda de contactes de booking.com a la província es va a realitzar durant aquesta setmana en diferents llocs, primer a Castelló, després amb empresaris de Benassal i, el dimecres, per a empresaris turístics del nord de la província en el centre CEDES de Morella.

Més informació: | |