El Matarranya impulsa un concurs fotogràfic per mòbils a través d’Instagram

comarquesnord.cat . Matarranya . dimarts, 7 d'agost de 2012 .
Etiquetes: , , , ,

La Comarca del Matarranya ha posat en marxa una nova iniciativa 2.0 per posar en valor la riquesa turística i patrimonial del seu territori. Es tracta d’un concurs fotogràfic per aparells mòbils, on tot aquell que vulgui haurà de penjar fotografies sobre allò que està veient, allò que està menjat o allò que està visitant, mitjançant la plataforma Instagram. Un original concurs de fotografia amb el que es vol fomentar el coneixement de la marca ‘Matarranya’ a través de les xarxes socials. A més, i per animar a residents i visitants, la Comarca oferirà premis molt associats als serveis i productes del territori.

Segons va explicar Francisco Esteve, president de la Comarca del Matarranya, el concurs de fotografies per a plataformes mòbils “és una proposta més dins el nostre objectiu d’impulsar les xarxes socials”. El concurs via Instagram serà una plataforma 2.0 més, amb la qual “volem potenciar i difondre el territori”. A través d’aquest concurs, tot aquell veí o visitant del Matarranya que vulgui podrà pujar les seues fotografies del seu mòbil amb el ja consolidat hashtag #matarranya20, i d’aquesta manera “transmetre a temps real allò que estàs veient, allò que estàs menjant o les festes del Matarranya que vius”, va afegir Esteve.

De fet, el president del Consell Comarcal va recordar que internet i les xarxes socials “són una roda que pot ser molt gran, i l’interessant seria créixer”. De fet, el Matarranya ha estat una de les comarques de l’Aragó que més ha apostat per les noves tecnologies i ha estat dels territoris més innovadors en matèria turística i de territori de tot l’estat espanyol. Allí hi són els ‘Matarranya Connecta’, espais de tertúlia, de debat i de difusió del territori via on-line i en directe. O el ‘Destinos con Alma’, on el Matarranya ha donat a conèixer tot el que està fent en matèria turística i de sinergia amb el territori.

Esteve no només va subratllar la capacitat de boca a boca inacabable que tenen les xarxes socials, sinó també de campanyes que són “pràcticament gratuïtes però que tenen molta repercussió”. Aquest concurs fotogràfic per a plataformes mòbils es va encetar el passat divendres 3 d’agost, i poc a poc, la Comarca del Matarranya anunciarà “els regals sorpresa que s’amaguen en aquesta campanya”, va apuntar el president del Consell Comarcal. Així “li donem una mica més d’interès a la campanya”, va concretar Esteve, encara que va dir que els premis aniran molt associats als productes, el patrimoni i l’allotjament del territori.

Més informació: | | | |