La província es promociona a FITUR amb el hashtag #SienteTeruel

comarquesnord.cat . Terol . dilluns 28 de gener de 2013 .
Etiquetes: ,

Coincidint en una nova edició de la Fira Internacional de Turisme (FITUR) a Madrid, la Diputació Provincial ha presentat les novetats pel que fa al territori. En aquesta edició hi haurà novetats, ja que el projecte promocional #SienteTeruel que va començar el mes de novembre amb un SocialTrip també arriba a FITUR. Fent ús del hashtag #SienteTeruel i recolzats, de nou, per les xarxes socials, es farà participi de l’acció a tots els visitants de FITUR que vulguin formar part del joc “# SienteTeruel a…”.

Les regles del joc són senzilles i l’objectiu és eixir de les fronteres naturals del territori i col·laborar amb els expositors d’altres llocs on se’ls donarà un cert protagonisme i que es convertiran en una nova via per a parlar de la província de Terol i per a convidar als seus propis visitants a arribar a l’estand d’Aragó. El jugador haurà d’adquirir un objecte (encara per determinar) íntimament relacionat amb l’essència de la marca “Terol” i vinculat a #SienteTeruel.

El següent pas serà fotografiar sota l’eslògan “#SienteTeruel a …”, de manera que la fotografia ha de contenir un element que identifiqui el territori que promociona l’estand on s’ha captat la imatge. Es premiarà, sobretot, l’originalitat en la fotografia. Per a organitzar aquesta acció s’ha de comunicar a la resta d’expositors de FITUR amb la finalitat que puguin col·laborar. Tanmateix, hi haurà determinats estands que tindran millor puntuació i es seleccionaran per tindre una vinculació històrica o estratègica amb els territoris de la província de Terol.

Tota aquesta activitat, que es durà a terme el dijous 31, serà a més dinamitzada per mitjà de la xarxes socials. Tots els participants tindran algun premi. Això sí, la llista de guanyadors es determinarà per la suma de punts en cadascuna de les disciplines. Dins de la campanya Teruel Versión Original es va començar el novembre de 2012 el projecte promocional #SienteTeruel amb un SocialTrip que es va realitzar durant els dies 15 a 18 de novembre de 2012 amb accions de comunicació off-line, combinades amb màrqueting digital en xarxes socials.

Més informació: |