El sector turístic de Morella perfecciona el coneixement de la història de la localitat per millorar l’atenció al visitant

comarquesnord.cat . Morella . diumenge, 9 de juny de 2013 .

El Patronat Municipal de Turisme ha organitzat unes visites guiades perquè el sector perfeccione el coneixement de la localitat. L’objectiu és conèixer, encara més, les característiques dels principals monuments, cases senyorials o carrers, per realitzar una millor atenció al visitant. En aquesta línia, des del Patronat de Turisme es continua treballant i impulsant noves iniciatives, com el “Què fer a Morella”, que ofereix totes les activitats que es poden gaudir a Morella.

En la jornada d’avui, té lloc la primera de les visites guiades, impartida per José Fina Milián. En ella, també participarà la regidora de turisme i cultura, Maria Rallo, que considera que “el sector ha de treballar amb un mateix horitzó de qualitat, seguint les pautes del Pla Estratègic de Turisme, per oferir al visitant una estada única al nostre municipi”. En aquest sentit, destaca que “els empresaris turístics estan realitzant un important esforç diari per oferir el millor servei als visitants i per posicionar Morella com un destí de qualitat”. Així, assenyalava alguns dels distintius rebuts per la localitat o pels establiments turístics que donen compte d’aquest treball, com la “Q” de qualitat o la integració a la xarxa Sicted, impulsada per la FEMP i Turespanya. Les visites guiades continuaran en els pròxims dies.

Un altre dels serveis que pretén millorar l’estada dels visitants a la localitat i que acaba de néixer, és la guia d’activitats “Què fer a Morella”. Un servei que s’ofereix en tres suports -web, televisió i fullet- i que explica tota l’activitat del cap de setmana i dels pròxims mesos al turista. Molts visitants que arriben a la localitat, desconeixen alguns actes o qüestions interessants. Amb aquest servei té tota l’agenda, però també informació sobre la història de Morella, horaris d’il·luminació del castell i les muralles, rutes senderistes, poblacions properes, miradors … És a dir, s’ofereix tota la informació de Morella perquè siga el visitant el que dissenyi la seva pròpia estada.

En definitiva, Rallo conclou que “Morella és un destí de qualitat i hem de continuar autoexigint-nos perquè tots els visitants se’n vagen d’aquí amb la millor impressió”.