Morella, escenari protagonista de dues campanyes publicitàries de repercussió nacional i internacional

comarquesnord.cat . Morella . dimecres, 15 d'octubre de 2014 .

Morella tornarà a aparèixer com un escenari important en dues noves campanyes de publicitat. Si en el mes de maig va ser VISA qui va triar la localitat per gravar un espot per al Mundial de Futbol Brasil 2014, ara han sigut una altra multinacional i una cadena de televisió les que han rodat a la ciutat emmurallada. El resultat es coneixerà en breu. D’aquesta manera, Morella ha incrementat la seva presència en mitjans de comunicació tradicionals, a Internet i a les xarxes socials.

La regidora de turisme del consistori morellà, Maria Rallo, assenyala que “estem molt contents perquè la repercussió de la ciutat en aquestes campanyes serà molt important i la imatge de Morella tindrà un gran protagonisme en les mateixes”. A més, afegia que “és molt rellevant que empreses conegudes es fixen en la nostra localitat per rodar les seves campanyes, ja que fien l’èxit de la mateixa a la imatge de la nostra ciutat i ens permet tenir una major repercussió”.

La regidora també apuntava que “a aquestes dues campanyes que s’han rodat aquests dies, cal afegir altres accions promocionals que estan tenint una important repercussió a través de diferents mitjans, com va ser l’anunci de VISA, la propera emissió del programa “Un país para comérselo” de Televisió Espanyola, o els press trip de Morella, Matarranya i la Terra Alta”. Finalment, Rallo apuntava que “aquestes campanyes estan sent a cost pràcticament zero, la qual cosa és molt important i més en l’època de crisi en què estem”.

A més d’aquestes accions concretes de promoció, cal assenyalar que Morella ha organitzat diferents esdeveniments durant l’any que també li han suposat una gran repercussió, com la commemoració del 600 aniversari de les Converses de Morella, les diferents jornades gastronòmiques, destacant les de la trufa o les diferents competicions de BTT, especialment la Morella Enduro Race. També cal assenyalar la importància de la col·laboració amb l’organització de congressos, que ha atret a molta gent a la localitat i que ha servit per projectar la imatge de la ciutat.