Morella, protagonista del programa de TVE “Un país para comérselo”

comarquesnord.cat . Morella . dilluns, 10 de novembre de 2014 .
Etiquetes: , , ,

Morella serà una de les protagonistes del programa de TVE “Un país para comérselo” que s’emet aquesta nit a les 23:45 hores. L’actriu Ana Duato recorrerà la província de Castelló per degustar els productes i la cuina d’aquesta zona, aturant-se a la localitat dels Ports per conèixer tots els secrets de la trufa i la gastronomia morellana.

Ana Duato roda a Morella “Un país para comérselo”

“L’actriu de “Cuéntame” va cuinar croquetes morellanes i la típica collà”, apunta nord · la televisió comarcal
. SECCIÓ: Vídeos

 

D’aquesta manera, l’emissió d’aquest espai suposarà un nou aparador promocional del municipi. Cal assenyalar que en aquest 2014, Morella ha estat protagonista de tres rodatges publicitaris de repercussió nacional i internacional i de diversos presstrip que han incrementat la promoció de la ciutat.

La regidora de turisme del consistori morellà, Maria Rallo, assenyala que “hem de seguir treballant per associar el nom de Morella a una destinació de qualitat i per a això, aquest increment de vies promocionals és molt positiu”. A més afegia que “al programa de TVE, els espectadors coneixeran els secrets de la trufa, el diamant negre de la cuina, precisament en un moment en el què comença el mercat i en el que estem a les portes de les jornades gastronòmiques per excel·lència de la nostra cuina”. Cal recordar que les Jornades de la Trufa de Morella se celebraran entre els mesos de gener i març i que en 2015 aplegaran a la dotzena edició. Aquesta és la principal cita en el calendari gastronòmic de la ciutat, ja que posen en valor el “diamant negre”, ingredient més apreciat per restauradors i comensals.

Pel que fa a les diferents campanyes promocionals que s’han gravat a Morella al 2014, Rallo indica que “és molt rellevant que empreses reconegudes es fixen en la nostra localitat per rodar les seves campanyes, ja que fien l’èxit de la mateixa a la imatge de la nostra ciutat i ens permet tenir una major repercussió”. Finalment, Rallo subratllava que “aquestes campanyes estan sent a cost pràcticament zero, la qual cosa és molt important i més en l’època de crisi en què estem”.

Aquest any ha estat molt positiu pel que fa al rodatge de campanyes publicitàries, ja que Morella tornarà apareixerà com un escenari important en tres campanyes de publicitat, de les quals una ja s’ha emès. Si al mes de maig va ser VISA la que va triar la localitat per gravar un espot per al Mundial de Futbol Brasil 2014, al setembre i octubre han sigut una altra multinacional i una cadena de televisió les que han rodat a la ciutat emmurallada. El resultat es coneixerà en breu. D’aquesta manera, Morella ha incrementat la seva presència en mitjans de comunicació tradicionals, a Internet ia les xarxes socials.

A més d’aquestes accions concretes de promoció, cal assenyalar que Morella ha organitzat diferents esdeveniments durant l’any que també li han suposat una gran repercussió, com la commemoració del 600 aniversari de les Converses de Morella, les diferents jornades gastronòmiques, destacant les de la trufa o les diferents competicions de BTT, especialment la Morella Enduro Race. També cal assenyalar la importància de la col·laboració amb l’organització de congressos, que ha atret a molta gent a la localitat i que ha servit per projectar la imatge de la ciutat.

Més informació: | | |