Agromelca vol consolidar la seua imatge a nivell estatal i ampliar la seua presència internacional

comarquesnord.cat . Calaceit . divendres, 6 de març de 2015 .
Etiquetes:

L’empresa de Calaceit Agromelca ha engegat una nova estratègia de promoció per a reforçar la seua presència en l’àmbit internacional i consolidar el seu treball en el mercat estatal. El primer pas d’esta campanya ha sigut arribar a un acord amb el pilot i ex futbolista professional, Santi Cañizares, per a patrocinar la seua presència en el Campionat d’Espanya de Ral·li 2015. “Ara estem plantejant quin serà el pla d’acció de l’empresa a mig i llarg termini. Este serà el primer pas, però a partir d’aquí vindran moltes més accions destinades a potenciar la marca i que la gent ens conegue més”, va explicar David Ibáñez, un dels responsables de Agromelca.

En els últims anys, tot i la situació econòmica, l’empresa Agromelca ha anat creixent a poc a poc fins a consolidar-se com una marca reconeguda en l’àmbit estatal i arribant a tindre presència internacional. “Cap al 2008 vam començar a treballar molt per internet. Vam començar a publicitar-nos a molts llocs, a treballar en les xarxes socials i també vam decidir anar a fires de caràcter internacional”, va afirmar Ibáñez. David va afegir que “tot això ens ha portat a què avui en dia tinguem uns 25 distribuïdors a tot l’estat i a exportar els nostres productes a 10 països diferents d’Europa, Amèrica del Sud i el nord d’Àfrica”. La conseqüència d’esta faena és que Agromelca està afrontant la crisi molt millor que altres empreses del mateix sector. Tot i això, els responsables de l’empresa tenen clar que han de seguir treballant per a afrontar el futur amb garanties.

“Natres tenim molt clar que el camí és intentar repartir la nostra producció al màxim perquè tal i com estan les coses, si no exportes, ho tens molt complicat. El que volem és aconseguir augmentar el percentatge de vendes a nivell internacional sense deixar de banda les operacions estatals ni tampoc el treball a nivell local”, va defensar Ibáñez. El responsable de Agromelca va concretar que “això sone fàcil de paraula, però per a exportar és necessària una gran inversió inicial i després treballar molt perquè hi ha mercats on és molt difícil entrar i després mantindre’s”.

En este camí cap al futur, Agromelca té molt clar que, a més de millorar tot allò que està vinculat a la producció industrial, cal treballar molt en el tema del màrqueting i la publicitat. “Volem potenciar la publicitat a través de xarxes socials i altres mecanismes d’internet perquè pensem que és una forma molt directa d’arribar al client. Avui en dia és una de les millors maneres de promoció”, va defensar el responsable de Agromelca. Fruit d’este convenciment, l’empresa va decidir iniciar una sèrie d’accions per estar més presents a la xarxa i als mitjans de comunicació.

La primera d’estes iniciatives ha sigut patrocinar la participació al Campionat d’Espanya de Ral·li del pilot Santi Cañizares el passat dimecres 25 de febrer va vindre a Calaceit per firmar l’acord de patrocini. “Normalment patrocinem equips de futbol de la zona i alguna altra coseta. Però com a conseqüència del nou plantejament de futur, vam pensar que era necessari donar un pas en este sentit. Creiem que Santi Cañizares és una persona molt coneguda i ens ajudarà molt en esta nova etapa”, va defensar Ibáñez, qui finalment va avançar que “este és sol el primer pas. A partir d’ara anirem fent moltes més accions, siguen patrocinis o altres iniciatives, per a potenciar la marca Agromelca i que ens conegue molta més gent”.

Més informació: