Morella, escollida per a fer una campanya nadalenca relacionada amb Mediaset, al ser “el poble més solidari”

comarquesnord.cat . Morella . divendres, 23 d'octubre de 2015 .
Etiquetes: , , ,

Morella ha tornat a ser escollida per ser escenari de la gravació d’un anunci. En aquesta ocasió ha estat per una campanya relacionada amb Mediaset per trobar el poble més solidari d’Espanya, coincidint en el 25è aniversari d’aquest important grup de mitjans de comunicació. Una marca és la que ha proposat esta iniciativa de cara a l’època nadalenca. Aquesta companyia, molt reconeguda, patrocinarà este any un espai en esta empresa de comunicació, de la que formen part canals com Telecinco o Cuatro.

La localitat dels Ports està en la fase final, entre els tres primers, després de passar un procés i diverses fases prèvies en el que han participat uns cinquanta municipis de tota Espanya valorant les accions solidàries que llança cada localitat. Una vegada escollits els tres finalistes, cadascun dels pobles presentarà un espot publicitari. En el cas de Morella, es recrearà la campanya de recollida de joguets que es fa al Nadal per tal de mostrar la cara solidària dels veïns i es donarà a conéixer la localitat. La gravació serà aquest dilluns 26 d’octubre a les 18 hores a l’ajuntament.

Per fer-la possible, s’ha convocat a pares i mares que porten als seus fills/filles per tal de que porten joguets i simular la recollida que es fa anualment. Els joguets es podran tornar a emportar-se’ls a casa en acabar la gravació o deixar-los per formar part de la Recollida Solidària d’este 2015. L’alcalde ho anunciava en el ple d’este dijous i demanava “màxima col·laboració per tal que quede un espot bonic que demostre que realment som els més entregats a causes solidàries de tot el país. A partir de l’estrena de l’espot començarà un període de votacions on també haurem de participar tothom per tal de guanyar el merescut reconeixement”. Animava a participar tant a veïns de Morella, com d’altres pobles de la comarca. La marca anunciadora premiarà al poble escollit.

El darrer anunci rodat a la localitat va ser el relacionat amb el Mundial de futbol per la marca VISA. Un fet que va mobilitzar a l molta gent que va voler participar en esta iniciativa ara fa tres anys. També han passat campanyes com una de Canon i la que ha escollit ara a Morella pot tenir una gran repercussió. Ara fa dos anys, la localitat veïna de la comarca del Matarranya, Vall-de-roures, va ser escenari d’una campanya publicitària de Nadal, concretament de la marca Ferrero Rocher que va ser tot un èxit i va tenir una gran repercussió, principalment en les xarxes socials.

Més informació: | | |