Estan relacionades amb presència en Internet, protecció de dades, qualitat i responsabilitat social i gestió de recursos humans
Estan relacionades amb presència en Internet, protecció de dades, qualitat i responsabilitat social i gestió de recursos humans
No trobo altra manera de començar aquesta crònica de la 19ª Trobada Cultural al Matarranya, del dia 10 d’octubre d’enguany, que afirmant que tots els actes comptarem amb una assistència massiva de públic. No hi quedaren cadires lliures en cap dels espais. Més encara, unes quantes persones van romandre estoicament dempeus en cadascun dels actes. Atenent als comentaris que em van fer tant el President d’Ascuma com altres membres de la Junta, he de dir que van quedar molt satisfets de la franca i oberta acollida de l’Alcalde, Paco Esteve. Més d’un comentari vaig escoltar, amb aquestes o similars paraules: amb alcaldes com el de Pena-roja, quant hi guanyaria la cultura i la nostra llengua!
L’acció s’inclou en el Pla de Turisme Sostenible finançat per l’Organisme Autònom Patronat Provincial de Turisme, el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme i diferents entitats privades turolenques. En l’elecció de la nova marca ha influït, també, el qual siga compatible amb la resta de marques provincials i perdurable en el temps, que integre els recursos turístics provincials i siga visible en el mercat. L’eslògan pretén, al mateix temps, subratllar l’originalitat que transmet aquesta província i pot traduir-se a tots els idiomes amb la mateixa accepció.
El santuari és un Bé d’Interés Cultural de Pena-roja i les visites es completen amb la visita a la presó del segle XVI i el Punt Gòtic de l’església de San Miguel
Es commemora el 25é aniversari de la Declaració de Mequinensa on l’exconseller José Bada critica la denominació “chapurriau” referida a la llengua que es parla a les zones orientals d’Aragó